Dijital PR – Ajans Zerlanis

Dijital PR

DİJİTAL PR DANIŞMANLIĞI Dijital çağın, iletişim sektörüne hakim olduğu ve pazarlama dinamiklerini yeniden şekillendirdiği bugünlerde markanıza yaptığınız yatırımlardan en iyi şekilde dönüşler almak istediğinizi biliyoruz. Mobil ve dijital çağ olarak nitelendirdiğimiz bu dönemde her işin başında gelen mobilizasyon ve dijitalizasyon iletişim dünyasına yeni fırsatlar sunuyor. Bu yeni dönemde kalıcı olmak isteyen her marka, adını ve [...]

DİJİTAL PR DANIŞMANLIĞI

Dijital çağın, iletişim sektörüne hakim olduğu ve pazarlama dinamiklerini yeniden şekillendirdiği bugünlerde markanıza yaptığınız yatırımlardan en iyi şekilde dönüşler almak istediğinizi biliyoruz. Mobil ve dijital çağ olarak nitelendirdiğimiz bu dönemde her işin başında gelen mobilizasyon ve dijitalizasyon iletişim dünyasına yeni fırsatlar sunuyor. Bu yeni dönemde kalıcı olmak isteyen her marka, adını ve markasını tanıtmak için dijital pr ile tanışacak. Sosyal medyanın ne şekilde potansiyel ya da gerçek satışlara dönüştüğünü biliyoruz. İnternette google arama sonuçlarında da aynı potansiyeli markanızın tanıtımı için yakalamanın peşindeyiz. Arama motorları, markalara iletişim ve tanıtım için ideal bir ortam sağlıyor. Bilgi arayan kişinin dikkati aradığı konuya odaklandığı için bilgisayarın kendisine sunduğu tanıtım mesajlarını okuma olasılığını artırıyor. Böylece, markanızın etkinliği ve dolayısıyla tanıtım verimliliği artıyor.

dijitalpr

Dijital Pr’ın Faydaları

Dijital Pr’ın Faydaları
•Markanızın online görünürlüğünü ve bulunabilirliğini artırır.
•Markanızla ilgili haberler arama motorları tarafından indexlenir.
•Sosyal medya hesaplarınızda da yayınlayabileceğiniz bir içerik üretir.
•Markanızın imajını dijital mecralarda pekiştirirsiniz.
•İnternet medyasında yer alarak sektördeki konumunuzu güçlendirirsiniz.
•İçerikleriniz ile daha az bütçeler ile daha fazla tüketiciye ulaşabilir.

Markanız için yapılacak başlıca Dijital PR uygulamaları;

• Marka tanımlama
• Konumlandırma
• Gündem oluşturma
• E-bülteni yazımı ve dağıtımı,
• Online bülten takibi
• Yansımalar

dijitalprmikrofon

Marka Tanımlama,

Sektörünüz ile ilgili haberler, yapılan yenilikler ve hedef kitlelerinizin sektör hakkında söylediklerini bilmek ve değerlendirmek onlardan bir adım önde olmanız anlamına geliyor. Çünkü haber siteleri, forum, blog ve sosyal ağlarda tartışan müşteriler her ürünün veya hizmetin artısını ve eksisini değerlendiriyor. Bu değerlendirmeleri yakından takip ettiğinizde yapabileceğiniz kıyasla ibreyi kendi markanıza çekmek için gerekli adımları atabilirsiniz.

Marka Konumlandırma

Markanızın sürdürülebilir olabilmesinin yolu konumlandırmadan geçiyor. Konumlandırma, önemli özellikleri itibariyle markanızın tüketiciler tarafından tanınmasını ve markanızın rakiplerle beraber tüketici zihninde işgal ettiği yerin tanımlanmasıdır. Konumlandırma çalışmaları, ürün ya da hizmetin hedef kitlesinin tespitinin hemen sonrasında gerçekleşmesi gereken bir süreçtir.

Gündem Oluşturma

Marka ve sektörünüz ile ilgili haber değeri taşıyan durum ve gelişmeler hakkında gündemi yakından takip, farkındalık yaratarak gündem oluşturmak.

E-Bülten

İnternet birçok alanda yeniliklere öncü olduğu gibi çok uzun yıllardır halka ilişkiler ve pazarlama aracı olarak kullanılan geleneksel basın bültenlerine de yepyeni bir yol açtı. Markanızın, doğru planlanmış, hazırlanmış ve paylaşılmış bir online basın bülteni, hem ulusal hem de yeni medyada ses getirecek. Ses getiren bir basın bülteninin ilk şartı haber değeri taşımasıdır.

E-Bülten Takibi

Markanız için oluşturmuş olduğumuz strateji doğrultusunda gerçekleştirdiğimiz haber çalışmalarımızın takibi geleceğe daha güvenli bakmanızı sağlıyor.

Yansımalar

İnsanların konuşacağı ve ilgileneceği türden bültenler oluşturmak online ortamlarda her zaman kalıcı yansımalar almanızı sağlar. İletişim söylemek ise diyalog paylaşmak demektir. İnsanların ve özellikle basının paylaşabileceği türden bültenler oluşturmak web ortamında ve yazılı basında kaliteli yansımalar almanızı sağlar.